İşlem Rehberi

1- Üye Olma Adımları

HOTIC.COM.TR’ye üye olmak için sitemizin sağ üst köşesinde bulunan ‘ÜYE OL’ butonuna tıklayınız.

Üye ol sayfasında Ad, Soyad, E-posta, Şifre, Şifre Tekrar, Cinsiyet, Doğum Tarihi ve Cep Telefonu bilgilerini eksiksiz doldurun.

Eğer kampanyalardan haberdar olmak istiyorsanız  ’Sezon açılışları, indirim, kampanya ve duyurular hakkında haber almak istiyorum’’ un altındaki e-posta ve sms kutucuğunu işaretleyebilirsiniz.

Daha sonra, ticari elektronik ileti gönderilmesini istemediğiniz durumda, tarafınıza yollanan iletilerde belirtilen ilgili işlemi yapabilirsiniz. (Kanunen gönderilmesi mümkün/gereken iletiler devam eder.) Bu konudaki bilgilere, "Yasal Uyarı" linkine tıklayarak da ulaşabilirsiniz.

“Üyelik ve Gizlilik Sözleşmesini okudum, onaylıyorum.” kutucuğunu işaretleyip “Üye ol” butonuna tıklayarak üye olabilirsiniz.

Üyeliğinizi çok hızlı gerçekleştirmek istiyorsanız ‘’ Facebook ile Kaydol ‘’ butonuna basarak üyeliğinizi tamamlayabilirsiniz. Bu üyelikle ‘’Üyelik ve Gizlilik Sözleşmesini okudum, onaylıyorum.” kutucuğunu işaretlemiş oluyorsunuz.

Üyelik işlemleriniz sırasında herhangi bir hata mesajı almanız durumunda "geri al" tuşuna basabilirsiniz. Bu hata yinelenirse, alınan hata mesajı ve çözümü hakkında bilgi almak için Müşteri Hizmetlerimizden (0850 288 44 82 ) bize ulaşabilirsiniz.

Üyelik bilgilerinizi değiştirmek istediğiniz zaman  Üye Girişi kısmındaki hesabım bölümünden  yapabilirsiniz.

Üyelik işlemleriniz tamamlandığında Üyelik Bilgilendirmeleri-Sözleşmesi'ni (form-metin olarak) Üyelik Bilgileri'nde belirttiğiniz mail adresine göndereceğiz. Üyeye "özel"  Sözleşme metni gibi bir metin Şirketimiz sistemlerinde ayrıca muhafaza edilmektedir.

Ana sayfamızdan sağ üst köşede yer “HESABIM” bölümünün üzerine geldiğinizde açılan penceredeki siparişlerim linkini kullanarak vermiş olduğunuz siparişler hakkındaki son durumu, sipariş tarihini, ürünleri, sipariş tutarını, teslimat ve fatura adresi gibi bilgileri görüntüleyebilirsiniz. Adreslerim linkini kullanarak kayıtlı adreslerinize yenilerini ekleyebilir, mevcut adreslerinizi silebilir veya güncelleyebilirsiniz Müşteri üyelik bilgilerinizi güncelleyebilir, “şifremi değiştirmek istiyorum” linki ile de şifrenizi değiştirebilirsiniz.
 

2- Üye Girişi Adımları

www.hotic.com.tr adresine girin ve üst tarafında bulunan "Üye Girişi" linkine tıklayın.

Açılan bölümdeki “ÜYE GİRİŞİ” başlığının altında bulunan alanlara, üyeliğinizi oluştururken kullandığınız e-posta adresinizi ve belirlediğiniz şifrenizi girin.

“Giriş Yap” butonuna basın.

Üye girişi yaparken herhangi bir hata mesajı almanız durumunda “geri al” tuşuna basabilirsiniz. Bu hata yinelenirse, alınan hata mesajı ve çözümü hakkında bilgi almak için Müşteri Hizmetlerimizden (0850 288 44 82) bize ulaşabilirsiniz.

Eğer şifrenizi unuttuysanız şifremi hatırlat linkine tıklayın. Açılan sayfadaki e-posta alanına üyeliğinizi oluştururken kullandığınız e-posta adresinizi girin; “ŞİFREMİ HATIRLAT” butonuna basın. Yeni şifre belirlemek için tarafınıza bir e-posta iletisi gönderilecektir. Gönderilen iletideki “Şifremi değiştir.” linkine tıklayınız. Yönlendirildiğiniz   sayfadaki “Yeni şifre” ve “Yeni şifre (tekrar)” alanlarına sitemize giriş yapmak için kullanacağınız yeni şifrenizi giriniz ve “ŞiFREMİ DEĞİŞTİR” butonuna tıklayınız.

Üye girişi yapıldıktan sonra Ana sayfamızdan sağ üst köşede yer alan  “HESABIM” bölümünün üzerine tıkladığınızda açılan penceredeki siparişlerim linkini kulanarak vermiş olduğunuz siparişler hakkındaki son durumu, sipariş tarihini, ürünleri, sipariş tutarını, teslimat ve fatura adresi gibi bilgileri görüntüleyebilirsiniz inkini kullanarak kayıtlı adreslerinize yenilerini ekleyebilir, mevcut adreslerinizi silebilir veya güncelleyebilirsiniz. Müşteri Bilgilerim linkini kullanarak üyelik bilgilerinizi güncelleyebilir, “şifremi değiştirmek istiyorum” linki ile de şifrenizi değiştirebilir, “Havale onayı bekleyen siparişlerim” linkinden ödeme yapacağınız siparişleri görüntüleyebilirsiniz

 

3- Ürün Satın Alma Adımları

www.hotic.com.tr adresine girip alışverişe başlayabilirsiniz.

Alışveriş yaparken, ilginizi çeken kategorileri tıklayarak ürünleri inceleyebileceğiniz gibi, ürün arama bölümüne aradığınız ürünün türünü veya kodunu yazarak direkt  ilgili ürüne de ulaşabilirsiniz.

Satın almak istediğiniz ürünün rengini ve numarasını seçtikten sonra, “SEPETE EKLE”ye tıklamanız yeterlidir. Böylece ürün sepetinize eklenecektir. Dilerseniz alışverişe kaldığınız yerden devam edebilirsiniz. Farklı bir ürün daha sepetinize eklemeyip, direkt satın alma yapmak istiyorsanız ekranın üst köşesindeki SEPETİM” bölümünün üzerine tıkladığınızda açılacak pencerede göreceğiniz “SATIN AL” butonuna tıklayarak da sepetinize erişebilirsiniz.

“SEPETİM” sayfasında adet kısmından ürününüzün adetini ve rengini değiştirebilir, ürününüzün KDV dahil toplam tutarını görebilir veya sepetinizden ürünleri silebilirsiniz.

Satın aldığınız ürünlerin hediye paketi yapılmış olarak teslim edilmesini isterseniz, sepetim ekranında “hediye paketi” kutucuğunu işaretlemeniz yeterli olacaktır. Dilerseniz kutucuğun altındaki alana hediye mesajı da ekleyebilirsiniz.

“SATIN AL” butonuna tıkladığınızda eğer üye girişi yaptıysanız direkt olarak “ADRES” sayfasına yönlendirilirsiniz.

“SATIN AL” butonuna tıkladığınız zaman üye girişi yapmadıysanız, “Giriş Yap - Üye Ol - Üye Olmadan Satın Al” sayfasına yönlendirilirsiniz. Mevcut bir hesabınız varsa “Giriş Yap” butonuna tıklayıp, “Üye Girişi Adımları ” bölümündeki talimatlar doğrultusunda sisteme giriş yapabilirsiniz. Üyeliğiniz olmadığı taktirde “Üye Ol” butonuna tıklayıp yeni bir üyelik oluşturabilir (bknz. “Üye Olma Adımları”), veya “Üye Olmadan Satın Al” butonuna tıklayarak bir üyelik oluşturmadan alışverişinize devam edebilirsiniz. Bu adımlardaki işlemlerinizi tamamladıktan sonra “ADRES” sayfasına yönlendirilirsiniz.

ADRES sayfasında, siparişiniz adresinize teslim edilmesini istiyorsanız, adres bilgilerinizi girerek kaydedebilirsiniz.

Faturanızdaki adresin farklı olmasını istiyorsanız, "Yenİ Ekle" butonuna tıklayarak fatura adresini girebilirsiniz.

Teslimat adresi veya fatura adresi bilgilerinizde yanlışlık olduğunu düşünüyorsanız, adres bölümünde yer alan “düzenle” butonuna basarak değişiklik yapabilir ya da “yeni ekle” butonu ile tekrar yeni adres ekleyebilirsiniz.

Teslimat adresi ve fatura adresi bilgilerinizi oluşturduktan sonra "DEVAM ET" butonuna tıklayarak "Ödeme" sayfasına gelebilirsiniz.

Alışverişinizde kullanmak istediğiniz ödeme tipini (kredi kartı, Havale, Pay Pal, ) seçebilirsiniz.

“ÖDEME” sayfasında sepetinizdeki ürünleri ve miktarını, ödeme seçeneğinizin doğruluğunu kontrol etmeniz; Ön Bilgilendirme Koşulları’nı,  ve Mesafeli Satış Sözleşmesi’ni okuyarak ilgili onay kutucuğunu işaretleyerek onaylamanız gerekmektedir. Siparişin tamamlanmasından önce “GERİ” butonuna basarak önceki aşamalara  tekrar gidebilir ve değişiklik yapabilirsiniz. Sipariş vermekten vazgeçtiğiniz durumda dilerseniz ana sayfamıza dönebilir veya uygulamamızdan çıkış yapabilirsiniz.

Siparişinizi tamamlamaya hazır olduğunuzda “ONAYLA” butonuna tıklayarak siparişinizi verebilirsiniz.

Ödeme için bilgilerinizi doğru girdiğinizde ve yukarıda belirtildiği gibi “Onayla” butonuna bastığınızda, ödeme-tahsilat işlemi sistemde gerçekleşmiş ise siparişinizin tamamlandığını belirten bir sayfa karşınıza gelecektir. Bu sayfada sipariş numaranız bulunmaktadır. Siparişinizin alındığı teyidi ile birlikte Mesafeli Satış Sözleşmesi Bilgilendirmeler  e-posta adresinize de gönderileceğinden bunları cihazınıza kaydedip saklayarak her zaman erişebilirsiniz. . Üyelik bilgilerinde belirttiğiniz elektronik posta adresinize göndereceğimiz mesafeli satış sözleşmesini satış tamamlandıktan sonra ve üç yıl süreyle sizin için saklayacağız. Satış tamamlandıktan sonra internet sitemiz üzerinden bilgileriniz girilmiş mesafeli satış sözleşmesine ulaşmanız mümkün olmayacaktır.

"Onayla" butonuna bastığınızda; banka/ilgili kuruluş ya da Hotiç Güvenlik Biriminin siparişiniz ile ilgili ayrıca bir onay alabilmek için sistemlerinde kayıtlı bir telefon numarasından ve/veya e-posta adresinden tarafınıza ulaşması da gerekebilir. Kayıtlı iletişim bilgilerinden ulaşılamaz ise siparişiniz güvenlik amacı ile iptal edebilmektedir (teyit mesajı gönderilmiş olsa dahi). Siparişinizin banka vd. ödeme-tahsilat kuruluşu tarafından onayı için; bankanızda/kuruluşta ve sitemizde kayıtlı kişisel iletişim bilgilerinizin güncellenmiş olması gerekmektedir.

Sitemizden sipariş ettiğiniz ürünlerin satın alınması ve böylece Mesafeli Sözleşme'nin yapılması ile ilgili teknik aşama-adımlar, keza bilgi girişleriniz sırasındaki hataların belirlenmesine-düzeltilmesine ilişkin teknik araçlar buraya kadarki işlem adımlarının yanısıra alışverişinizin ilgili sayfalarında (aşamalarında) karşınıza çıkan uyarı mesajları doğrultusunda işlem yapma imkanı verilerek belirtilmiştir. Siparişinizle ilgili bir bilgi (veri) girişinde hata söz konusu ise yukarıda anlatılan ve mahiyetine göre bazı aşamalarda ekranda görebileceğiniz ilgili uyarı mesajı doğrultusunda işlem ile düzelterek devam edilebilmekte olup, ödeme bilgilerinizi girerken oluşabilecek hataları aynı şekilde gidermeniz mümkündür. Ödeme işleminin tamamlanmasından sonra farkettiğiniz bilgi girişi hatları için Müşteri Hizmetlerimiz ile 0850 288 44 82 no.lu telefondan irtibata geçebilirsiniz.

Siz değerli müşterilerimizin kişisel bilgilerinin korunması bizim için çok önemlidir. Müşteri bilgilerinin gizli tutulmasına dair, müşterilerimize karşı sorumluluklarımız, kuruluşumuzdan itibaren eksiksiz yerine getirilmiştir. Hedefimiz, müşterilerimize ulaştığımız farklı servis kanallarından alınan bilgilerin tamamının yüksek güvenlik seviyesinde korunmasıdır.

Size daha iyi hizmet verebilmek amacıyla bazı kişisel bilgilerinizi (isim, yaş, ilgi alanlarınız, e-posta vb.) sizlerden talep edilmektedir.

www.hotic.com.tr sunucularında toplanan bu bilgiler, dönemsel kampanya çalışmaları, müşteri profillerine yönelik özel promosyon faaliyetlerinin kurgulanması ve istenmeyen e-postaların iletilmemesine yönelik müşteri "sınıflandırma” çalışmalarında sadece www.hotic.com.tr bünyesinde kullanılmaktadır.

www.hotic.com.tr, üyelik formlarından topladığı bilgileri, söz konusu üyenin haberi ya da aksi bir talimatı olmaksızın, üçüncü şahıslarla kesinlikle paylaşmamakta, faaliyet dışı hiçbir nedenle ticari amaçla kullanmamakta ve de satmamaktadır.

www.hotic.com.tr, e-posta adresleri ve üyelik formlarında istediği kişisel bilgilerin haricinde site kullanımı sırasında izlediği, ziyaretçi hareket ve tercihlerini analiz ederek yorumlamaktadır.

Kişisel bilgiler içermeyen bu istatistiksel veriler, www.hotic.com.tr müşterilerine daha özel ve etkin bir alışveriş deneyimi yaşatmak amacıyla www.hotic.com.tr iş ortakları ile paylaşılabilmektedir.

Müşteri bilgileri, ancak resmi makamlarca usulü dairesinde bu bilgilerin talep edilmesi halinde ve yürürlükteki emredici mevzuat hükümleri gereğince resmi makamlara açıklama yapmak zorunda olduğu durumlarda resmi makamlara açıklanabilecektir. Müşterinin sisteme girdiği tüm bilgilere sadece Müşteri ulaşabilmekte ve bu bilgileri sadece Müşteri değiştirebilmektedir. Bir başkasının bu bilgilere ulaşması ve bunları değiştirmesi mümkün değildir.

Herhangi bir zamanda  günlük e-posta gönderim listemizden çıkmak isterseniz, gönderdiğimiz  e-postaların alt kısmında bulunan “E-bülten listemizden çıkmak için lütfen tıklayınız” linkine tıklayarak e-bülten üyeliğinden tek tıkla, kolayca çıkabilirsiniz.

Ödeme sayfasında istenen kredi kartı bilgileriniz, siteden alışveriş yapan siz değerli müşterilerimizin güvenliğini en üst seviyede tutmak amacıyla hiçbir şekilde www.hotic.com.tr  veya ona hizmet veren şirketlerin sunucularında tutulmamaktadır. Bu şekilde ödemeye yönelik tüm işlemlerin www.hotic.com.tr arayüzü üzerinden banka ve bilgisayarınız arasında gerçekleşmesi sağlanmaktadır.

Ayrıca www.hotic.com.tr ‘’Secure Sockets Layer’’ (SSL) teknolojisi kullanılmaktadır.128 bit SSL sertifikamız sayesinde kişisel bilgileriniz şifrelendiğinden 3.şahısların ellerine geçmesi tamamı ile engellenmiştir.

Lütfen bekleyiniz...